Evoluție și revoluție în administrația publică din România, prin tehnologie

WORK365 este o soluție software integrată, care digitalizează interacțiunea dintre instituțiile publice și cetățeni, reducând birocrația și simplificând munca funcționarilor publici. Împreună digitalizăm instituțiile publice din România.

Avantajele WORK365

Facilitează interacțiunea dintre administrația publică locală și cetățeni

Transpune comunicarea cu cetățenii într-o singură platformă online

Simplifică munca de zi cu zi a funcționarilor publici prin automatizare

Crește satisfacția cetățenilor prin servicii publice online

Accesibil oricând și de oriunde există conexiune la internet

Cetățenii pot raporta simplu și rapid o problema din spațiul public, online

Crește eficiența funcționarilor publici prin eliminarea procedurilor birocratice

Reducerea și optimizarea costurilor operaționale din cadrul instituției publice

Servicii publice online: depunere și eliberare documente online

Cetățenii pot achita taxele și impozitele online , direct pe site-ul web al instituției publice

Primăria online complet funcțională, chiar și de acasă

Ședințe interne și audiențe realizate online în siguranță

Toate înregistrările și sesizările se salvează într-un singur loc

Implementarea se poate realiza online/ remote sau la fața locului

În curând și semnătură electronică certificată direct în platformă

Împreună digitalizăm instituțiile publice din România.

Beneficii pentru cetățeni


✓ Acces rapid la informații de interes public pe website
✓ Depunerea documentelor sau a cererilor online, verificarea statusului acestora și soluționarea lor în mod automat
✓ Plata impozitelor, taxelor sau amenzilor online
✓ Eliberarea adeverințelor pentru Registru Agricol sau Certificate fiscale
✓ Vizualizarea informațiilor într-un singur loc: Impozite și taxe, Registru Agricol, Urbanism, Asistență Socială, Registratură electronică.
✓ Semnalarea problemelor online 24/7, chiar și de pe telefonul mobil

Beneficii pentru funcționarii publici


✓ Publicare documentelor de interes public pe website, în mai puțin de un minut
✓ Evidența unitară a petițiilor, proceselor, contractelor sau cererilor depuse de cetățeni
✓ Control total asupra documentelor din cadrul instituției și alerte privind termenele de soluționare a acestora
✓ Registratură și arhivare electronică ✓ Programarea online a audiențelor sau ședințelor de consiliu local
✓ Sistem de control intern managerial, monitorizare pontaje sau concedii

Comunicarea eficientă, prin telefon, email, website sau aplicație mobilă

ChatBOT

Cu WORK365, veți putea asigura comunicarea rapidă cu cetățenii, fără intervenția unui operator. Chatbot-ul poate citi emailuri, le poate înregistra și repartiza direct către departamentul abilitat, comunicând cetățeanului numărul de înregistrare, oricând și la orice oră.

Sistem informațional geografic

Cu ajutorul acestui sistem, veți putea culege, gestiona și analiza mai multe tipuri de date, simplu și rapid. Aplicația este interconectată bidirecțional cu următoarele aplicații software: Patrimoniu/Mijloace fixe, Taxe și impozite, Registrul Agricol, Urbanism, oferindu-vă informațiile necesare, cu un simplu click. În plus, oferim servicii pentru vectorizarea hărților sau realizarea OrtFotoPlanuri-urilor prin drone sau avion.