WORK365 - sistem integrat de e-guvernare

Module disponibile în diverse combinații:

Registratură electronică

Control total asupra documentelor recepționate, gestionate și rezolvate într-un singur loc, accesibil oricând și de oriunde. Asigură fluxul de documente și arhivarea electronică a tuturor documentelor.

Hotărâri

Publicare automată pe site a Hotărârilor: proiecte, ședințe de consiliu, procese verbale, convocatoare de ședință, invitații și alte documente de interes public în mai puțin de 3 minute.

Dispoziții

Publicarea automată pe site-ul instituției a Dispozițiilor și anunțurilor de interes public: anunțuri generale, licitații, achiziții publice, publicații de căsătorie, concursuri de angajare, oferte vânzare teren etc.

Declarații

Publicare automată pe site și gestionare a declarațiilor de avere și de interese a consilierilor și funcționarilor publici în mai puțin de 3 minute.

Situații financiare

Publicare automată pe site a situațiilor financiare: bugete, execuții bugetare, bilanțuri etc în câteva minute fără a mai fi nevoie de intervenția unui specialist IT.

Evidență și monitorizare

petiții
procese
contracte
cereri și neregularități

Concedii și Înlocuitori

ePrimăria asigură planificarea și monitorizarea concediilor, aprobarea acestora în aplicație sau de pe email, repartizarea unui înlocuitor și afișarea acesttor informații în calendar

Pontaje

Pentru a veni în sprijinul funcționarilor publici am dezvoltat și un modul de PONTAJE care permite angajaților pontarea zilnică în aplicație și generarea fișei colective de prezență.

Avizier

Pentru a ușura comunicările interne am dezvoltat și modulul Avizier, unde angajații pot accesa un spațiu comun de informare care poate cuprinde: comunicări interne, ROI-ul, ROF-ul, proceduri de lucru etc.

Legislatie

Integrarea soluției cu un portal legislativ, pentru acces rapid la modificări legislative. Cu posibilitatea de a bifa legi favorite și de a primi ALERTE atunci când legea se modifică.

Sarcini

Asigurarea fluxului de procesare a diverselor taskuri interne din cadrul instituției, de la un departament la altul sau în cadrul aceluiași departament. (delegare)

PARC AUTO

Modulul PARC AUTO are rolul de a vă oferi o evidența clară a tot cee ce ține de autovehiculele institutiei: RCA/CASCO, costuri întreținere, bonuri de combustibil, foi de parcurs, taxe, ITP, rapoarte etc.

Achiziții

Modulul susține întocmirea și gestionarea întregii activități de achiziții publice din cadrul instituției publice, de la evidență oferte/contracte/referate la generare PAAP.

Control intern managerial

Permite definirea de proceduri operaționale și de sistem- necesare realizării dosarului SCIM anual, conform OUG 600/2018. Servicii de suport și asistență incluse în abonament.

Documente tipizate

Crearea de șabloane în aplicație care vor prelua date de la cetățeni în ONLINE și care ulterior se vor converti automat în documentul final. (de exemplu o Autorizație de funcționare sau de Construcție)

Hărți interactive

Acest modul permite vizualizarea următoarelor hărți: harta sesizărilor online , harta obiectelor de patrimoniu și harta investițiilor. Aceste hărți se pot interconecta cu website-ul instituției publice.

Impozite și taxe

Aplicație independentă care permite integrarea cu portalul CityManager. Permite operarea simultan din mai multe puncte de lucru, trimiterea automată de emailuri către contribuabili, comunicarea cu cetățeanul prin portalul online. Permite încasarea prin POS, internet banking, CARD, scanare QR Code, Wallet electronic și aplicație mobilă. Se interconectează cu Aplicațiile Contabilitate, Registrul Agricol, Urbanism, Registratură electronică, Dosarul cetățeanului, GIS.

Contabilitate

Aplicație independentă care permite integrarea cu Work365. Permite concatenarea datelor dintre unitatea princială și unitățile subordonate. Permite contabilizarea automată a facturilor de materiale și servicii, salarii, venituri. Se interconectează cu următoarele aplicații: impozite și taxe, imobilizări, patrimoniu, achiziții, investiții și contracte. Poate funcționa independent.

Registrul Agricol

Aplicație independentă care se poate integra cu Impozite și taxe, Registratură electronică, Portal, GIS și Dosarul cetățeanului. Aplicația permite eliberarea de adeverințe, inclusiv eliberarea automată a acestora prin intermediul Portalului Work365. Permite atașarea de documente, contracte. Este posibilă adăugarea de oferte de vânzare teren și publicarea automată a acestora pe site-ul oficial al instituției.

Investiții

Modulul asigură gestionarea obiectivelor de investiții prin urmărirea derulării proiectelor. Aplicația se interconectează cu următoarele: Contabilitate, Contracte, Achiziții, Harta investițiilor și permite vizualizarea în timp real a stadiului în care se află fiecare investiție (faze de lucru, devize de lucrări, sume etc.)